12 april 2010

Måndag

Idag är det måndag :o). Faktiskt helt okej att det är måndag. Jag tycker om att jobba. Synd bara att man måste jobba så länge om dagarna. Jag hade hellre gått ner lite i tid faktiskt. Jag ska ta mig en riktig funderare efter sommaren på om jag ska ta tag i det. Det är mycket pengar det handlar om - men barnen är viktigare.

Jag vill umgås mer med mina barn än vad jag gör idag. Helgpromenaderna med Maja ger faktiskt väldigt mycket måste jag säga. Vi pratar (nja, Maja pratar) i 60 minuter och det handlar om allt mellan himmel och jord.

Sedan har vi ridningen på torsdagar det är ett plus!! Man får ta vara på tillfällena som ges.

Längtar till jag kan ha liknande samtal med Wille.

Lunch om en halvtimme!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Kul och få ha egen tid med dottra, att hon gillar era promenader, njut av den tiden,kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...