19 april 2010

Måla taket

Just nu pågår målning av taket i fd. sovrummet! Staffan ringde och sa att han börjar med det. Åh, vad jag tycker om att väggen är borta och att det faktiskt inte var mer jobb än vad det var. Det tog sina timmar (inkl. strömavbrott i hela kommunen....) men jag hade förväntat mig att det skulle ta längre tid, damma mycket mer och vara mycket mer att fixa och trixa med efteråt.

Vi ligger i fas med vår planering. Vi har till och med 3 veckor tillgodo i vår "riva-vägg-lista".

Skönt!
Nu packar jag ihop för dagen och åker hem och lagar mat till familjen. Ett varv med dammsugaren och moppen blir det nog. Det tar ju någon dag innan dammet lagt sig.


Kram Eva

1 kommentar:

  1. Kul när de händer saker och ännu roligare och ligga före i planeringen.
    Ha de bra! kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...