24 april 2010

loppis


Hej alla!

Lördag idag och en strålande dag. Dels för att jag känner mig bra igen och dels för att solen strålar. Idag har jag, mamma och Maja varit på en massa olika loppisar. Några fynd? Tja, två gamla fotografier och en skylt hittade jag - men inga större fynd. Men, håller man ögonen öppna på helgerna framöver så kommer det säkert att dyka upp flera loppisar.


6 timmar har vi varit iväg hemifrån. Undertiden har Wille, Staffan och min bror fortsatt hemma och jobba med "valvet" mellan rummen. Kantlistern på plats och även hyllan ovanför. En skena i golvet är också på plats och min bror gör färdigt golvlisten hemma. Innan alla möbler är på plats (även kaminen) så har vi en liten dansbana :o). Vill ni komma på "kasedans?" hehe (mogendans)..

Nu ska vi "sadla om" och packa cyklarna för en cykeltur hem till L&T och barnen för en kväll med god mat och dryck och trevligt sällskap. Härligt!

Skön lördagkväll!

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Hohohoho... kasedans är inget för mig... *Ler* Ogillar dansbandsmusik.
    Älskar musik för övrigt med har som sagt svårt just för "dansband"
    Loppisar, jag bara älskar det! Tänkte faktiskt på dig häromdagen när jag var i stan på en loppis :) där va sådana små glasbehållare till din trähylla.
    och en massa annat kul, men inget som passade mig :)
    Hoppas du har en skön kväll.
    Kram Maya

    SvaraRadera
  2. Loppis är kul när man hittar någonting, vissa har bara massa skit.
    Kul o bli bortbjuden på middag, hoppas ni haft de bra.
    Ha en bra söndag, blir de stallet?
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...