2 april 2010

Långfredag


Hej!
Hoppas ni har haft en skön Långfredag :o).

Vi har haft en jätterolig och mysig dag idag hemma hos Staffans mamma och alla kusiner i deras kollonistuga. Det blev fint väder till slut så vi var ute och grillade och spelade lite spel och passade på att sitta och njuta lite av vårsolen.

Kvällen bjöd på himla god sill och potatis och annat smaskigt.

I morgon ska vi flytta garderober, jag ska fika med bästa ridfröken och kvällen firar vi hemma hos goda vänner Mausi och Stefan.


Nu myser vi i soffan och kopplar av - sov gott!

Kram Eva

5 kommentarer:

  1. God fortsättning på påsken.
    Det är visserligen trevligt att vara på semester, men jag saknar vårkänslan som ofta infinner sig till påsken.
    Här i Sälen är det en hel del snö ännu och det är ju så det ska vara här.
    Ha det bra!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Härligt de låter, här kommer de bli en kanondag så man får nog passa på och vara ute.
    Ha en bra dag! kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vi hade med helt underbart väder.
    Härligt att solen tittar fram.

    SvaraRadera
  4. Ha en jöätteskön och mysig Glad Påsk!kramar från lilla mig

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt det låter! Blir sugen på att plocka fram grillen jag också!

    Kram på dig!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...