13 april 2010

Kreativitet



Nu har jag äntligen kommit in i perioden "skapa-fotoalbum". Ibland dyker perioden upp och jag bara tackar och bugar. Det händer någon gång om året och vips så dyker det upp lite fotoalbum i brevlådan.

Jag tycker nog mest om att beställa det hos Extrafilm. Lättast och därmed också snabbast.
Snyggt blir det också om jag får säga det själv :o). Barnen älskar att titta i alla album - ja vi också för den delen!
Som kvinna kan jag göra två saker samtidigt (kan säkert alla män också), så jag tittar på Äntligen Hemma under tiden jag gör album.

Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Åh vad fint det har blivit här :))
    Vårfräscht!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hmm, det där lät intressant, är de dyra?
    Kram Maya

    SvaraRadera
  3. så tjusigt med din nya blogg.....Och härligt med bebisen som snart ska ljuset:o)))

    SvaraRadera
  4. Album är alltid kul, jag har gjort ordning en fotobok som jag fick gratis då jag blogga om den.
    Kul för barnen och kunna ta fram o titta.
    Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...