28 april 2010

Ingen mästerfotograf


Men här kommer lite bilder på vår nya tvavdelning.
Ja, den är så klart inte färdig, men ett litet smakprov


Superfin koffert och väska som mina föräldrar hittat till mig på loppis!!

Nu har vi möjlighet att ha hela bordet ute. Jag har längtat länge efter att få ha ett stort matbord. Nu ska jag bara hitta några dukar som sträcker sig över skarvarna... Mamma?

Ikväll ska båda barnens kalufser kapas. Ja, kanske inte Majas förstås. Hon ska ha jättelångt hår säger hon. Hon har blivit jätteduktig på att själv sätta upp det i olika frisyrer, så det är okej. Det är hemskt att se när håret ligger i maten.... Willes hår däremot ska nog kapas rejält. Spännande och se om han välter frisörsalongen :o)
Onsdag, fint väder och ikväll ska det promeneras som vanligt. Den uppmärksamme ser att jag inte följer schemat helt.. Jag här ändrat dagarna lite för att det ska passa.

Kram Eva

5 kommentarer:

  1. Ni har fått det sååååå himla fint....Härligt.....det gick jättebra igår.....kul.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Åhh vad mysigt det ser ut :)
    Kul att se hur allt växer fram och blir klart!

    SvaraRadera
  3. Så kul att det riktigt är på G med tvrummet!! Jag har också en son som är lite för långhårig nu, fick tid i nästa vecka till bägge två - känns just nu som en evighet med tanke på hur Victor ser ut just nu..;)!
    kram therese

    SvaraRadera
  4. Tuffa resväskor,ska du ha dom som prydnad bara?
    Skönt med utrymmen och sen stora matbordet, love it :)
    Kul och hålla på o fixa, kanske dags o göra om hemma :)
    Kramis Anna

    SvaraRadera
  5. Glömde ju svara dig i går, jo givetvis undersöker man brösten... har tom. varit på mammografi och var livrädd, alla sa att det skulle göra så ont! Men jag blev glatt förvånad när det knappt kändes :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...