20 april 2010

Illa, men ej gravid!

Två gånger den senaste veckan har ett illamående sköljt över mig. Härom natten när jag vaknade på soffan, så mådde jag så illa att jag trodde det var vinterkräksjukan som var på väg. Dock hände inget och jag kunde lägga mig och somna om.

I eftermiddags så kom det igen. Undertiden jag jobbade och det var himla svårt att engagera sig den sista timmen. Hela kvällen har jag mått illa, men det har varit överkomligt. Jag har ändå utfört allt jag skulle, men det är ingen rolig känsla.

Kan det vara stress? Oro? Magkatarr? Tja, så länge det inte är maginfluensa ;o) så är jag glad.

Ikväll har Staffan målat väggarna en omgång! I morgon är det dags för omgång nummer 2 :o). Tänk, med den här farten kan vi snart flytta in i rummet och börja med möblering och "lullull".
I det fd sovrummet kommer vi att ha TV-avdelningen. Mellan rummen så kommer ju den lilla kaminen och en härlig sittgrupp framför där man kan avnjuta ett glas vin och en god bok eller kanske njuta av utsikten och ljuset.

Dags att koppla av - Ha en skön kväll!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Morning, som du skrev inte gravid, kanske bäst och kolla upp :)
    Härligt de låter med eran myshörna.
    Ha en bra dag på jobbet! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Låter ju som du kanske har en släng av stress? Försök varva ner och njut av dina barn med lite högläsning :)
    Ska bli så spännande att se nrä allt är klart!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...