27 april 2010

Hur firar ni?

Firar ni Valborg? Hur firar ni i så fall?
Iår har vi slagit till med en "knyt-Valborgsfirande" hemma hos oss. Vi har ju så himla mycket plats!! Vi har ju till och med en dansbana (?) för dom som känner för att "digga litta".

Nä, ärligt så blir det en mysfredag med goda vänner. Alla tar med sig något till matbuffén och det dom önskar dricka på kvällen. Vi vill ju träffas allihopa, men inte ska det betyda att någon blir bankrutt (överdrivet....) på kuppen!

Valfri biltur till brasan för dom som vill och kan köra... hehe.

Dags för lunchpromenad 30 minuter och då hinner man även med Apoteket på vägen. Snuv-tid..

1 kommentar:

  1. Knytis är perfekt så att en enda slipper stå med allt jobb! Mina föräldrar kommer nmog hit, det blir en runda till en eld, för Ludvigs skull, sedan lite mat hemma.

    Kramar!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...