19 april 2010

Högläsning


Nu har jag läst till sidan 40 i en bok Maja fick i födelsedagspresent. Ja, jag har ju inte bara läst för mig själv, utan jag och Maja kröp upp i soffan och så har jag läst högt. Boken heter "Den försvunna hästen". Mycket spännande! Framför allt en mysig stund med min Maja. Varför gör man inte det oftare? Får bli ändring på det. Fram för fler mysiga stunder med barnen



Det är mys i soffan som gäller resten av denna dag och kväll. Ska "mecka" lite med fotoalbumet ett tag och sedan är det ryggläge som gäller :o).


God Natt & Sov Gott!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Pratade just med Olle häromdagen om alla barnböcker vi läst och kom ihåg. Tror det är minnen som sitter kvar länge.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Det är sååå mysigt med högläsning :)
    Njut medan de vill göra det med dig :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...