22 april 2010

Fadderbarn



Har ni fadderbarn? Ett fadderbarn genom någon organisation eller liknande? Vi har genom Plan och har haft det i många år. Det är väldigt givande faktiskt att få ett brev från "vår" flicka i Mali. Dessutom kan man lätt följa allt arbete som Plan lägger ner.

Igår mailade (hur smidigt som helst) jag till vårt fadderbarn på min lunch. Nu tar det några månader innan det kommer fram till henne. Det tog mig 5 minuter men det gläder henne i många månader.

Känner mig nöjd.




1 kommentar:

  1. Vilken omtanke, ska in o kika. Men att de ska ta sån tid innan hon får de?? Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...