15 april 2010

Det blev

Ni får öka storleken så att ni ser....


Fågelkvitter jag fick lyssna på igår kväll när jag promenixade. Det var en jätteskön kväll med sol. Skönt!


Idag är det också sol, men idag är det inte jag som skall motionera utan Maja. Det är ju torsdag, så ridning står på schemat. Förstår inte varför jag tycker det är jobbigt med torsdagar. Jag tycker ju om att vara i stallet med Maja. Är det kanske så att jag är, precis som Wille, väldigt hemmakär?! Jag tycker om att vara hemma, hemma, hemma.....


Det finns alltid mycket att göra hemma och nästan all vaken tid är man ju på jobbet, så det är kanske inte så konstigt?


Har i alla fall njutit av solen lite extra idag, för jag körde ut till mormor på lunchen, som var i kollonin :O). Det var himlans mysigt!


Nu ska jag snart avsluta arbetsdagen och stressa hemåt. Aha!! Det är nog det jag inte tycker om. Stressa hem, stressa med att byta om, stressäta middagen och sedan stressa till ridningen. Hrm... jag tror jag har kommit på det.



Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Jag gillar med att va hemma, borta bra men HEMMA bäst!

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar Fredag:o)))Ses imorgon:o)?Kramen till er

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...