4 mars 2010

Torsdag

Så var det torsdag.
Nu har jag och kollegan varit och shoppat inför kick-off i helgen. Skönt att ha det klart. Tack mamma för hjälpen!

På hemmafronten intet nytt. Lilleman har fortfarande hög feber, men hostan har blivit bättre. Tidigt, tidigt i morse var han så varm och andades väldigt häftigt att han nästan bad om en ipren och dricka. Efter ca. 30 minuter var han sval och andningen normal igen och han sov till 9-tiden - skönt!

Ska strax ringa hem och få status. Staffan är snäll som fortfarande är hemma med honom och jag kan jobba. Det är ju inte speciellt skoj att ta hand om en sjukling - dessutom är jag borta hela lördag också... *dåligt samvete*


Ikväll är det så dags för invigning av den nya ridvästen som Maja köpt för sitt presentkort :O). Hon är såå lycklig! Ja, jag också faktiskt för det är en bra ridväst som hon kan ha ett bra tag. Skönt också att ha en egen som formar sig efter hennes kropp. Onödigt kan man tycka - ridskolan lånar ju ut.

Solen skiner och jag med den!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...