18 mars 2010

Stövlar

Nu har jag äntligen investerat i ett par regnstövlar. Dessutom tycker jag dom är jättefina! Tänk att det skulle ta flera år innan jag gjorde det. Jag har tyckt att det var onödiga pengar att slänga ut. Men jag har saknat ett par stövlar flera gånger.
Nu är ju frågan hur lång tid det dröjer innan jag behöver använda dom?
Spelar ingen roll, nu är dom köpta i alla fall. Några vuxenpoäng har jag kanske skrapat ihop också ;O).

Trevlig torsdag!
Kram Eva
ps. Jo, den är på väg om än smygandes... träningsvärken alltså... hrmpf.. Det var ett jättekul träningspass med superbra musik :o). ds

4 kommentarer:

  1. Snygga stövlar! Det är verkligen bra med gummistövlar, man är inte bunden att gå där det är torrt utan kan ge sig ut vartsomhelst! : )


    kram!

    SvaraRadera
  2. jättegulliga stövlar:o))))Ang.Söndan.....tänkte höra om vi kunde ändra till Lördag istället,o))fniss fniss....Går det inte så e Söndan ok.....haufför på Lördag;o)))Kramen

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara stövlar ..VILL HA!
    Jag har trädgårds "skor" blommiga ..hihi, är som avhuggna stövlar :P

    SvaraRadera
  4. Åhh... Ilike...superfina stövlar...puss puss

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...