28 mars 2010

Söndagkväll

Idag har vi och samtliga (?) barnfamiljer varit ute och shoppat skor. Vi har handlat skor till Wille, men till Maja hittade vi inga.. inte mer än ett par tofflor men det duger ju inte nu. Dock "försäkrar" Maja mig att hon inte behöver något just nu. Jag undrar jag.

Gympisar till Wille

Tofflor till Wille

Hårdrocks-skor (?) till Wille


Wops, ett par skor till mamman också ;o)

Regnstövlar till Wille (hoppas vi inte behöver använda dom)



Tofflor till Maja (ja, jag köpte tom två par sådana här för man fick andra paret för 49:-)

Hoppsan.... konstiga skor till mamman...hehe


Lila nagellack till Maja (döva det dåliga samvetet att vi inte hittade bra skor till Maja idag)


Nämen... hehe.... snyggaste skorna köpte nog ändå jag! Åh, vad jag är nöjd med dessa. Dagens absolut bästa köp. Dyraste, men bästa.


Wops så fort denna dag gick. Nog för att vi väl alla egentligen vet att dagen skulle gå fort, men att bara för att man förlorar en ynka timme, så behöver man väl inte förlora en hel jä-la dag?
Dessutom har vi spenderat nästan hela dagen i affärer. Något som vi i den här familjen egentligen inte tycker om....

Nu ska jag sjunka djupt ner i soffan och säga god natt!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Åhh va mycket skor, kul när man hittar, synd om Maja som inte kunde hitta någe alls.
    Du hann me och få saker till dig me, kul :)
    Ja vi vill verkligen inte ha reg utan sol nu.
    Ha en bra dag! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Gillade toppen och dina högklackade, och alla lacken... älskar nagelack!
    Hoppas er dag blir bra även denna regntunga måndags morgon!
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. nr 158 nagellack har jag;o))))SUPERFINT nu till Vår/Sommaren...Riktigt läcker färg

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...