18 mars 2010

Som alltid


Undrar om det kommer lite regn ikväll... ;o). Å andra sidan kan jag nog ha mina stövlar på mig ändå när jag ska till stallet, för det är ju väldigt geggigt överallt. Så ja, det blir nog invigning av stövlar idag - hurra!

Tänk vad lite som behövs för att man ska vara glad *hehe*. Ingen argbigga idag med andra ord. Dagen flyter på och jag ska snart hem och äta lite och sedan iväg till ridningen. En sak som underlättar är att det nu är ljust när vi kommer till stallet. Det är mycket roligare att se var man trampar. Resten av kvällen kommer att gå åt till att sitta i soffan och titta på TV och samtidigt sortera rentvätt. Det är så himla tråkigt att sortera tvätt. Usch och fy - Men Maja hittade inga rena strumpor i morse så jag är så illa tvungen...

Tycker du det är roligt att sortera tvätt?


Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Vilken tur du har som får användning av dina stövlar, dom var jättefina, man blir bara glad av o titta på dom.
    Ha en bra strykkväll! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Höll på glömma säga till dig, kika in till mig, länkar till en trevlig tävling!
    http://mayashideout.blogg.se/?tmp=18222346
    Kram Maya

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...