31 mars 2010

Sista dagen i mars



Det är sista dagen i mars och vädret har varit minst sagt omväxlande... Fram tills nu har det varit grått och tråkigt och regnigt. Men nu tittar minsann solen fram och jag inser också att jag om någon timme är färdigjobbad för idag och ska inte jobba förrän på tisdag i nästa vecka nästa gång - jippey!


Oj vad vi ska njuta!


Det är därför lite mys ikväll. Man kan ju inte säga att det är fredagsmys, men mys kommer vi att ha. Jag kan tyvärr inte träna för min axel är störd.. Jag har överansträngt den igen och kan knappt lyfta den. Jag känner igen allt från när Maja var 3 år.. Samma sak är väl nu; jag bär på Wille för mycket helt enkelt. Nu får jag sota för det.
Ikväll ska jag därför massera in diverse medikament och använda vetevärmaren och bara vila armen. Känns inte lyckat att anstränga den med bodypump. Vad jag än gör så använder jag axlarna i BodyPump. Nä, känns axlen någorlunda bra i morgon så ska jag gå på ett BodyBalance istället. Där stretchar man ju verkligen och det kan behövas.
Önskar er alla en jätteskön och glad påsk!
Jag rapporterar med jämna mellanrum vad vi hittar på - lite omflyttning kommer att ske. Vi är ju inte klara med det riktigt.
Kram Eva

7 kommentarer:

  1. Kom över när du är i malmö så tensar vi din axel i en kvart och sen försöker vi ta en kopp kaffe :-)

    SvaraRadera
  2. Det är bäst jag kommer ensam i så fall hehe
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Usch, du med ont i axeln, jag har ont i höger så är det den kan jag ta din värk ett par dagar sen får du min ett par :) så är vi smärt fria lite grann i alla fall...hehe

    Hoppas ni får härligt väder... jag bryr mig inte så mycket, bäddat ner mig för tillfället.

    Ha en härlig dag.
    Kram Maya

    SvaraRadera
  4. Läs min blogg........jag utmanar dig;o))

    SvaraRadera
  5. Glad Påsk!
    Vila din axel och ta hand om dig, du får bli lite servad :)
    Ha en bra helg nu, kramar Anna

    SvaraRadera
  6. Glad påsk önskar jag dig och din familj!
    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...