15 mars 2010

Otroligt

För mig är det helt otroligt dåligt att inte en rektor eller den biträdande rektorn svarar på dom mail som kommer till dom. Herregud om jag hade nonchalerat mina kunder på det sättet...

Jag skickade ett mail där jag bad om ett svar på det som hände i morse. Det mailet skickade jag vid 8.30-tiden och nu är klockan 16.45 och jag har ännu inte fått svar.
Om dom nu hade varit smarta så hade dom ju skickat ett svar direkt! Dom vet ju hur irriterade vi föräldrar redan är och för att slippa fler mail och samtal från mig, så är det ju lämpligt att återkoppla till mitt mail så fort man bara kan.

Men, det är klart - då måste man ju stå tillsvars....

Nu ska jag hålla måndag genom att köra hem och fortsätta måla och stryka!
Ha en skön kväll!

Kram Eva

3 kommentarer:

  1. ja håller med.Jäkligt dåligt

    SvaraRadera
  2. Dåligt att inte vara på mail, de visar ju ännu mer att dom struntar i saker och ting. Maila samma mail tills dom svarar :)
    Kanske de sen börjar hända saker.
    Hoppas de ordnar sig snart! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Det där låter inget vidare, men vad för skulle de byta? jag fattade inte det riktigt!
    Nattis kram..sängen kallar :))

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...