21 mars 2010

Mycket är gjort!

Huj, här har det hänt grejor! Nu har vi flyttat upp på ovanvåningen allihopa och skall sova där första natten i natt :O).
Inte klokt vad vi hann med idag. Majas rum är nästan klart, fattas lite hyllor och annat "lull-lull" som dom säger på inredningsspråk. Vårt sovrum är också nästan klart. Vi har fixat en myshörna i allrummet där uppe så att vi kan sitta och kolla TV (och vända tv´n mot sängen) på senkvällen när Maja ska lägga sig.
Vi har inte flyttat ner Simon än utan kommer att använda Majas gamla rum till att ha som lekrum till Wille. Vi hastar alltså inte med att inreda ett eget rum till honom på ovanvåningen. Han kommer inte att vara där ändå.... Det dröjer ett tag tror vi.
Vad konstigt det känns nu när jag sitter här nere. Helt själv och ingen tv står på - det gör den ju alltid annars.
Ska nog ta på mig myskläderna och smyga upp jag också.
Sov gott, vi hörs i morgon!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. kul att se förändringar i ert hem:o)))Ni har det verkligen fått det superfint...Kramen

    SvaraRadera
  2. Kul och hålla på och renovera, så ni har bott på nedervåningen en längre tid.
    Jag ska snart börja inreda mitt extra rum när dottern flyttar :) tur att dom ska bo gården brevid.
    Ha en bra dag! Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...