6 mars 2010

Möte

Idag sitter jag tillsammans med mina kollegor och har konferens hela dagen. Inte sådär jättekul, för jag har ju hört allt innan (ni kommer ihåg min flygresa med propellerplan!). Men det är ju alltid trevligt att umgås med kollegor på ett lättsamt sätt och ikväll ska vi äta god mat och dricka gott tillsammans. Ska bli kul!

På hemmafronten verkar det ha blivit bättre. Lilleman har inte haft någon febertopp inatt och han kändes betydligt mycket piggare i morse. Det hann jag se, fast jag vaknade 08.18 och skulle vara hos min kollega 08.45 för att börja konferens 09.00..... Litta sent kanske.

Jag hade för mycket att tänka på så jag somnade inte igår.

På återhörande!
Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du fick en trevlig kväll med kollegorna och att du har en mysig helg!

    kramar!

    SvaraRadera
  2. Hoppas kvällen blev trevlig och att håret inte värker alltför mycket idag...;)!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Hoppas du inte blev allt för stressad och dagen gick bra! Hoppas du får en härlig söndag :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt gick bra igår och att ni har hållt er friska i resten av familjen.
    Ha de bra! Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...