14 mars 2010

Mocka

Idag har jag och Maja och en hel hög med mammor och pappor och barn mockat i 5 timmar.. Vi har rensat rejält överallt i alla boxar (som har haft bädd) och även i två stora lösdriftshagar. Det har varit underbart väder med en riktigt värmande sol hela tiden. Det mysigaste var nog när det grillades korv och vi hade lite picknick mitt i solen. Härligt!!

Hemkomna så målade jag Majas nya skrivbord för andra gången (ni kommer att få se foto när det är kart) och grundmålat ena sidan av hennes dörr (i det nya rummet).

Vi har varit så himla rediga idag. Staffan har varit i väg med pojkarna och jobbat lite, och sedan har han förberett middagar för veckan.

Jag sitter ner i soffan nu och gissa om jag har börjat få ont i kroppen - ikväll ställer jag in träningen - jag har tränat vad jag ska...

Ha det så bra!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Låter som ni alla har varit familjen flitig i helgen... tvärtemot mig ... vi har vilat och försökt komma i fas med alla förkylningar ( funderar om Whiskey funkar som bakterie dödare :P
    Vågade inte ta någon pga av medicinen men nästa helg kanske?
    Ha en fin fin vecka!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. hihi.ja det låter som om du e värd en fri dag från träning,o))))Kramen

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...