5 mars 2010

Ljuv musik

God morgon alla!
Strålande solsken och -7,5 grader är status på vädret just nu. Eller ja, här inne i La Stada är det nog bara -4,5. Men så härligt det är när solen skiner och det är ljust på morgonen när man kör till jobbet. Man märker direkt stor skillnad på kollegor - alla på väldigt glatt morgonhumör :o).

Vet vad som är ljuv musik i mina öron?
Det är när Wille i går kväll vid 23.30-tiden (efter en dag utan att ha ätit något bara haft superhög feber) petar på mig i sängen och säger; "mamma, jag vill ha en macka med ost"
Kan ni se denna mamma studsa upp ur sängen och säga; "klart du ska ha en macka med ost" :o)

In till soffan och så åt han en halv macka och drack saft. Härligt.
Han fick en alvedon igen och har sovit hela natten utan några febertoppar. Men någon aptit på välling eller annat i morse hade han inte - så än ropar vi inte hej.

Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Ja, just detta är laminat golv men jag vet att det är flera bloggare som gjort på parkett och det har blivit sååå bra! KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas verkligen det gått över nu :) är så tråkigt när de små är sjuka!
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Stackarn, hoppas han har blivit bättre nu och hoppas nu att ni andra klarar er. Ha en bra lördag! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...