9 mars 2010

Kväll

Det har varit en mysig kväll med mamma som har hälsat på. Synd bara att vår luftvärmepump har gått sönder igen, så att vi fick klä på oss en massa lager med kläder. Men det blev mysigt ändå där i soffan med barnen och Bygglov.

Nu, några timmar senare, sitter jag fortfarande i soffan. Mina pojkar sover i soffan och jag själv njuter av tystnaden och värmen i knät från laptopen....

Innan darling somnade i soffan, så fixade han två styck goda äggmackor med kaviar på till mig. Det är kärlek det! Tyvärr känner han sig lite risig, har Wille lyckats smitta honom?

Sov Gott allihopa!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Men gud vad tråkigt att den gått sönder igen, då får vi hoppas på många plusgrader tills den är lagad!
    Hoppas du får en bra onsdag!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...