25 mars 2010

God morgon Sverige!



Idag känner jag betydligt mycket piggare än på länge. Det kan ha och göra med att solen strålar för fullt och det är ljust på morgonen. Även om jag ser fram emot sommartiden på söndag jättemycket, så börjar ju morgonen lite mörkare ett tag framöver - men det överlever man!

Ingen träning igår, aj aj ont i ryggen och det var lite för mycket värk för att jag skulle känna för att träna. Istället fick vi upp en hylla i Majas rum (ja, jag tittade på....) och lite saker på plats, tvättade lite, sorterade rentvätt (halvliggandes på golvet), lekte med Wille (satt brevid honom och tittade på barnprogram...) och tillslut satte jag mig i fåtöljen (passar bäst med ryggont) och tittade en stund på tv. Fast jag såg inte så mycket.... jag somnade så klart... zzzzzzz.
Man vill så mycket, men ibland fungerar det inte som planerat.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Jag kan börja gråta floder när jag läser att Misshandel av spädbarn ökar. Herregud säger jag bara, vad är det för människor? Det gör så ont i mig.
Håll ögon och öron öppna snälla ni - märker ni misshandel gör något åt det direkt!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Glöm inte... våffeldagen!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Usch, barnmisshandel är grymt, precis som på djur, dom är försvarslösa! All misshandel är grymt!

    Våffelrecept kommer på bloggen sen!
    Kanon gott recept!

    Puss och Kram från ett Soligt Kristianstad!

    SvaraRadera
  2. Ja helt sjukt att misshandel bland barn o djur pågår.Hur funtade är sådan människor......Öga för öga tand för tand

    SvaraRadera
  3. Va jobbit de låter me din rygg, beställ massage av din man i kväll :)
    Barnmisshandel är ju bra grymt, dom som gör de ska plågas långsamt.
    Gott med våfflor, här blir de inga för jag har inget våffeljärn :)
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...