23 mars 2010

Gin rummy




Kvällen kommer att gå i kortspelandets tecken!
Ikväll kommer 3 vänner till mig och vi ska spela GinRummy."Förr i tiden", gjorde vi detta varje onsdag. Kan ni tänka er - varje onsdag kom ett gäng tjejkompisar hem till mig och så spelade vi GinRummy, åt godis, drack mängder med kaffe och rökte så det stod som en skorsten ur min lägenhet.

Gud så roligt det var!


Ikväll blir det dock varken godis eller cigaretter - men kaffe och något att äta ska jag fixa så klart!
Familjen är "förpassad" till ovanvåningen (vilket ju inte gör något nu när vi är färdiga där :O).........)

Nästa gång skulle ju egentligen ha varit en kväll innan helg så att vi samtidigt hade kunnat dricka lite vin - fasiken vilka bra kort jag hade fått då ;o).

Längtar till kvällen!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Ha en jättekul kväll.Bra att godiset & ciggen e slopade;o))))Cha cha

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul...det minns jag mycket väl...de kvällarna fast att jag aldrig var med och spelade..hihi...var mest observatör/bihang..hehe...hoppas att ni hade det kul..puss puss

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...