26 mars 2010

Fredag


Det är fredag idag. En helt vanlig fredag faktiskt. Men ändå inte - idag tänker jag extramycket på min pappa.


"Jag tänker på dig pappaIkväll är det final i Let´s Dance. Tack och lov så åkte ju Willy ut förra veckan. Hade han inte gjort det, så hade inte den kanalen varit på ikväll. Nu blev det som vi önskade och det ska bli spännande och se vem som vinner. Tänk att dom har levt med dans i så många veckor och efter ikväll så tar det slut. Måste kännas konstigt.


Önskar er alla en trevlig helg - Ta hand om varandra!

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Visst är det underbart med fredagar, önskar dig också en underbar helg :)
    Soliga Kramar Maya

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...