11 mars 2010

laddar

Jag har fått en ny laddning med Modifast hemskickat. Jag vet faktiskt inte om jag har gått ner i vikt, däremot har magen minskat i omfång och det är ju det jag är ute efter. Därför fortsätter vi en omgång till med Modifast till frukost, lunch och mellanmål. Kvällsmaten äter vi - men det blir ingen stor portion kan jag säga, för det får inte plats lika mycket längre.

Jag måste bara bli bättre på att dricka vatten.

För övrigt kan jag berätta att jag har en härlig träningsvärk. Det gör ont....

Tänk på mig nu, jag beger mig hem för att förbereda föräldrarmötet.

Håll alla tummar ni har!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. trevlig blogg du har! Förstår att du försöker gå ner i vikt.själv är jag inne på min andra dag och förstår inte hur jag ska palla mer (hi hi) Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Sänder en kram och önskar er en skön kväll

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...