11 mars 2010

Award

Jag har fått min första Award! Den fick jag av kära Maya.

Denna Blogaward fungerar så här:
a) Kopiera Awarden (spara bild som) och klistra in i ett nytt inlägg
b) Länka till personen som gett dig awarden
c) Berätta 7 intressanta eller ointressanta fakta om dig själv
d) Välj 7 andra bloggar som du vill ge Awarden till
e) Länka till deras bloggar
f) Lägg en kommentar i deras blogg att du har gett dom denna award.

-------------------------------------------------------
Länkar till 7 andra bloggar som jag ger Awarden till:

1) Suza (för du är den bästa som finns!)
2) Farny (jag skrattar alltid när jag läser din blogg)
3) Lena (goda grannar förblir alltid goda grannar även om vi inte är grannar längre..*fniss* - mycket tokigheter händer här!)
4) Fridas Gård & Therese (Det är här jag hämtar inspireration)
5) Josefine (skildrar sin vardag på ett härligt sätt)
6) Sari (Härlig blogg att läsa och följa!)
7) Sus (Här känner jag igen mig så himla mycket)

Många andra skulle jag vilja ta med på listan, men jag vet att några av er redan fått denna award :-)
--------------------------------------------------------

7 intressanta eller ointressanta fakta om mig:

1) Jag är livrädd för spindlar (dom kan faktiskt hoppa upp och bita mig i näsan..)
2) Under hela min uppväxt ville jag bli flygvärdinna, men icke då.. (Nu är jag flygrädd, så det kanske var tur...hehe)
3) Har jobbat på "nummerupplysningen" (groteskt tråkigt)
4) Har sålt MaryKay produkter (jättekul, men hade inte tid. Använder dock deras produkter fortfarande)
5) Har aldrig testat droger (trodde du inte va, mamma! Rökte cig gjorde jag ju, och det var ju ett helvete att sluta med det för 6 år sedan...)
6) Älskar loppisar, inredning, renovering! (kanske ingen nyhet..)
7) Jag kan inte läsa en bok i sängen längre, somnar efter 3 rader....
----------------------------

Klar!

Kram Eva

5 kommentarer:

  1. Åh tack!! :)

    Jag är hedrad!!

    Stor kram
    Sus

    SvaraRadera
  2. kul grej...klart jag tar efter:o)))Förrästen......hur länkar jag in namnet så som du bl.a gjort???Jag vet inte hur jag gör.....snyft

    SvaraRadera
  3. och i have a gift 4 u in my blog;o))

    SvaraRadera
  4. Åh...blev ju nästan lite rörd..hihi..vad gulligt...
    Jag har också något till dig...ha en skön kväll..puss puss

    SvaraRadera
  5. Hihihi... kul med lite fakta om dig :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...