25 februari 2010

Varmt


Tycker lite synd om oss själva här i familjen faktiskt. Igår var dom här och lagade vår luftvärmepump som vi inte tycker har fungerat som den ska under hela vintern. "Dom" har inte haft möjlighet att komma hit förrän igår, men jösses...... den har verkligen inte fungerat känner man ju nu. Nu blåser det in härlig varmluft som aldrig förr och vi har supervarmt här hemma!

Bort med tjocka tröjan och stäng av elementen! Underbar känsla.....
Men så kallt vi har haft det hela vintern. *tycker synd*



Men nu är vi glada igen!!!



Idag är det min lediga dag med barnen och just nu är det gråt och tandgnissel för att Wille inte "får vara med". Suck... bäst att plocka fram frukosten och göra välling till lilleman.

Om någon timme ska vi bege oss till Laserdome, så att flickorna får roa sig lite.

Vi hörs igen!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Njut av värmen inne nu :)
    Ha en mysig dag me tjejerna, man kanske får se bilder sen. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Laserdoom som är sååå kul :)
    Härligt att ni fått varmt igen!
    Ha en kanon kväll!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...