17 februari 2010

TÄVLING & längst ner ytterligare en tävling....

TÄVLINGEN AVSLUTAD:


Jag har igen fått rätt svar så jag delar ut två presenter i denna tävling.
Lena svarade helt rätt på frågan "var" och mamma svarade helt rätt på frågan "varför".

Lena hade i och för sig också lite rätt på frågan "varför", men det blev exakt svarat av mamma (konstigt hehe).

Var = Kap Verde
Varför = Jag blir 40....
Dock åker vi inte i februari, utan i slutet av mars.

GRATTIS LENA & MAMMA present kommer!
Kram Eva







Tävling!
Hit kommer jag och min familj att åka nästa år vid den här tidpunkten. Frågan är:
Var är detta?
Ledtråd:
Inte Thailand, hahahaha
Kram Eva







Uppdatering:
F-n jag trodde detta skulle vara en svår tävling... Men rätt svar har Lena redan gissat på, nämligen Kap Verde :O).
Jag kilar förbi med ett paket inom kort!
Okej, vi kör en tävling till:
Varför ska vi åka dit nästa år?
Kram Eva







9 kommentarer:

  1. Åhh va härligt de ser ut! Vad vinner man? får man åka med kanske? :) Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Kan det vara Cap Verde???
    Ser härligt ut!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Hej Anna, Lena och Maya!
    Inte klokt, men rätt svar har redan kommit - så jag säger GRATTIS LENA, jag kör förbi med en liten paket inom kort :O)

    f-n jag trodde det skulle vara svårare...

    Kap Verde är det rätta svaret.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Hi hi :-) Vann jag? Så kul!
    kram Lena

    SvaraRadera
  5. Jag tror det är för att någon av er "nollar"
    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. För ni var på bröllopsresa där för 10år sen?

    SvaraRadera
  7. Kan det vara för att du fyller trettiotio? Men varför i februari? Sportlovsveckan kanske?
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  8. Jag har igen fått rätt svar så jag delar ut två presenter i denna tävling.
    Lena svarade helt rätt på frågan "var" och mamma svarade helt rätt på frågan "varför".

    Lena hade i och för sig också lite rätt på frågan "varför", men det blev exakt svarat av mamma (konstigt hehe).

    GRATTIS LENA & MAMMA present kommer!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...