24 februari 2010

Tandläkaren

Jaha, så har man varit hos tandläkaren och gjort av med 700:- cirka... Bah! Som tur var behöver jag inte gå dit igen förrän om ett år. Om jag nu inte känner för att ta bort min visdomstand som är stökig ibland.... Ja, det får jag allt se framöver.

Snart kommer Maja till mig på jobbet så att vi kan köra hem och "hålla onsdag". Det innbär ett sent träningspass och att Majas kompis Matilda skall sova över.

I morgon är jag ledig....mmmmm..... härligt!

Återkommer!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Skönt och ha de överstökat för ett år framåt.
    Så ikväll har du lilllördag med ledigt i morgon! kram Anna

    SvaraRadera
  2. Lyx att va ledig :)
    Jag hade Natalie med mig på jobbet som assistent idag :)
    Perfekt!
    men nu ska vi äta födelsedagstårta här!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...