20 februari 2010

Skönt med lördag

Skönt med lördag och framför allt är det skönt med lördag morgon. Man få sova två timmar längre och sedan sitta i soffan och dricka sitt kaffe i lung och ro - inte fara fram som ett jehu och få ihop dagens bestyr.

På schemat idag:
11.00 hämta underbara S vid bussen - härligt! Tyvärr inställt, i morgon istället :o)
11.30 jag, Wille & Maja till sötaste C på en snabbfika
12.30 över till mina kära föräldrar på en fika (dom bor över gården från sötaste C)
I samma veva som ovanstående så kör Staffan och Simon till tatto-mannen och Staffan fortsätter med sin tatuering.

14.30 köra hem och förbereder för kvällen
17.30 Mausi med familj kommer!

Nu börjar jag däremot med att rensa avloppet i duschen :o(

Vi hörs igen!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...