Mycket stolt Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar februari 16, 2010 Jag är stolt över att vara svensk!Grattis Kalla till OS-guldet!Underbart lopp, fantastiskt roligt och spännande att titta på.Lycka till i fortsättningen också!Kram Evabild lånad av aftonbladet.se Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Josefine, Blåeld16 februari 2010 kl. 11:01Ja, hon är verkligen duktig! Synd att Hellner bara kom 4, men vilken prestation ändå!Kramar!SvaraRaderaSvarSvaraAnna16 februari 2010 kl. 18:03Håller verkligen med dig, helt sjukt kuuul :) Kram AnnaSvaraRaderaSvarSvaraSuzan16 februari 2010 kl. 21:37heja!!SvaraRaderaSvarSvaraMillas hem17 februari 2010 kl. 12:41Ja, där sa du en sak! Spindlarna är ingen favorit här heller!I källaren kan vi hitta spindlar stora som oxar ibland =), de trivs bra i friska hus har jag hört, så det är väl positivt då, tänker jag! =)KramSvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).Varma kramar från Eva
Ja, hon är verkligen duktig! Synd att Hellner bara kom 4, men vilken prestation ändå!
SvaraRaderaKramar!
Håller verkligen med dig, helt sjukt kuuul :) Kram Anna
SvaraRaderaheja!!
SvaraRaderaJa, där sa du en sak! Spindlarna är ingen favorit här heller!
SvaraRaderaI källaren kan vi hitta spindlar stora som oxar ibland =), de trivs bra i friska hus har jag hört, så det är väl positivt då, tänker jag! =)
Kram