18 februari 2010

Matt


Jag är helt matt i kroppen. Det var så himla jobbigt att träna igår. Det var grymt tungt och det fanns ingen "go" i kroppen och musklerna. Fy - när jag kom hem var jag som en urvriden trasa... Det tog lång tid innan jag kom in i duschen, så lång tid att jag började huttra av köld... När jag duschade blev det dessutom översvämning, för det visade sig att det var stopp i avloppet. Ja, jag såg ju inte det för denna trötta människa stod ju och blundade hela tiden när jag duschade..


Väl ute ur duschen så tog jag min vetevärmare och la över axlarna som ömmade rejält och la mig på soffan. Jodå, jag såg ingen mer OS den kvällen. Jag hade planerat att kolla hockey... Somnade direkt. Trevligt sällskap jag är - inte.


Idag har jag en underbar (?) träningsvärk. Jag la nog på lite för mycket vikter igår. Aj, aj, aj.


Nu har jag slutat tycka synd om mig själv :O) - skönt att skriva av sig ibland.


Nu ska jag dricka min frukost och skicka lite offerter.
Ha en bra torsdag!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. haha.ja det är inte alltid det är skönt med träning...inte ens efteråt;o)))Ha det bäst

    SvaraRadera
  2. Hihihi...man får tycka synd om sig i bland...gör annat så mycket lättare den dagen :)
    ha en fin fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...