27 februari 2010

majamajamajamaja

Två linslusar på tisdagsmorgonen när vi sjöng för Maja.
Tidigt, klockan är bara 06.10...

Maja fick några presenter i sängen, men resten låg på frukostbordet.

Här är Maja i full färd med att öppna paket från kompisarna idag.


Hela havet stormar!
Wille fick också vara med bland alla tjejer ;o)

Maja är fullt nöjd med dagen idag.
Nu leker hon hemma hos kompisen Sofia, Wille äter lite från sin godispåse och spelar gitarr, Staffan lagar köttfärssås som vi ska bjuda släkten på i morgon på nästa kalas och själv sitter jag äntligen i soffan och vilar kroppen.
Jag har en härligt-gräslig träningsvärk i hela kroppen. På ställen jag aldrig haft ont i förr.... Det är BodyBalance fel, och i morgon ska jag på det igen :o). Ska bli såå skönt!! Ja, det är i och för sig inte så skönt när man knappt kan utföra rörelserna, men jag inbillar mig att det blir bra bara jag kommer igång!

gäsp....
Ha en skön lördagkväll!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Va lika dom är, gulligt att lillebror fick vara med.
    Kul och vara med och ordna kalas, snart får du inte vara med :)
    Tyckte du om melodifestivalen då?
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...