10 februari 2010

kväll


Kunglighet på träningen idag igen :o) - kul att smygtitta på honom när han tränar Kickboxning!

Själv genomförde jag äntligen ett bodypump-pass igen. Det var ett tag sedan och jag känner att jag redan har fått träningsvärk.. Har knappt varit hemma en timme. Energin finns där, men när jag kom hem var jag tvungen att äta lite fil och flingor och en knäckemacka för att må bra. I morgon är det frukost, lunch och mellanmål med Modifast i chokladsmak som gäller igen. På något konstigt sätt så försvinner suget efter godis när man dricker med chokaldsmak. Jag har köpt banan också C - men jag har inte smakat den. Staffan säger att den är god!
Kanske man ska skoja till det och smaka banan i morgon?

Nu ska jag försöka lyfta upp benen i soffan och inta ryggläge.. så därför säger jag GO´ NATT!

Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Vad är det här Modifast för nått??? Behöver lite hjälp att loosa 5 kg, gärna snabbt...;)!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Förstår att du tränar, du har ju någe snyggt o titta på :), skoja bara.
    Hitta modifast choklad i skåpet så jag ska nog varvade med kaffesmak, varma soppor går inte hem hos mig.
    Ha en bra dag! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. ha en bra dag och skön helg.Den är ju på ingång:o))))Chaaa chaaa

    SvaraRadera
  4. Hehe, jag står faktiskt och "rå-glor" fullkomligt stirrar in i träningslokalen genom ett litet runt fönster för att titta på honom. Han är lite för liten för min smak - men ser absolut trevlig ut!

    Igår möttes våra blickar och för ett ögonblick tänkte jag: Gud så fånig jag måste se ut som står här...hehe...

    Men, vem bryr sig?
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...