27 februari 2010

Kalas

Lördag middag och just nu väntar vi på dom första gästerna till Majas kalas. Idag är det kalas med kompisarna. Det kommer 11 tjejer som skall äta goda hemmagjorda hamburgare och leka i några timmar tillsammans. Temat som Maja bestämde var att man (om man vill) ska klä ut sig till sitt intresse/hobby. Ska bli spännande och se om tjejerna har klätt ut sig eller ej. Maja är givetvis ridklädd :o).
En tipsrunda är förberedd, en danstävling (man ska stå still när musiken tystnar) ska ske och sist hela havet stormar.
Hoppas Maja blir nöjd efter dagens aktiviteter!
------------------
Ikväll är det Melodifestivalen igen och så ska vi förbereda för kalaset för släkten som är i morgon. Vi slår ihop Maja och Simons kalas för nästa söndag fyller Simon år och det är ju samma släkt :o).
Ha en fortsatt bra lördag, så delger jag er lite foton så småningom.
Kanske redan ikväll!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...