17 februari 2010

'Babysim

Foto lånat från www.growingpeople.se

Gå inte på babysim-myten...
Det är en seglivad myt att barn måste börja på babysim innan ”dykreflexen” har avtagit. I själva verket är en av poängerna med simträning att barn ska lära sig hålla andan medvetet under vatten.
Oavsett när ni börjar, läs det här innan!

Även om ni inte är intresserade av babysim, så är det en himla bra sida!
.....................................

Onsdag idag och Wille är på dagis igen. Han var lite lite röd i ögat i morse, men nu rinner det inte och geggar i alla fall. Därför sitter jag på jobbet och har fullt upp som vanligt, Staffan är på sitt jobb med lika mycket att göra och Maja är i skolan.

Igår var jag och Maja iväg och handlade nya ridskor till henne. Som vanligt hittade vi bra på My One till ett bra pris. Fast hon köpte inte bruna utan svarta.
Idag händer det inte mycket mer än att jag ska iväg och träna ikväll.
Ha en skön onsdag!
Kram Eva
ps. I morgon däremot ska jag jaga bankmannen efter bättre räntor ;o) - ska bli kul! ds


1 kommentar:

  1. Snygga jodphurs, vill med ha ett par nya... så bekväma och sköna :)
    Hoppas att allt är toppen med dig?
    Här lever livet och det är kanon trots all snö!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...