14 januari 2010

Okända


Torsdag kväll och jag är så fruktansvärt trött. Gräsligt trött.. Groteskt trött.. 4 dagar som jag jobbat heltid och med aktiviteter på kvällen och samtidigt äta penicillin som gör en ännu tröttare...


Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det ska bli med fredag i morgon...

Just nu sitter jag och irriterar mig på vår laptop. Ibland känns tangenterna "stumma" och svåra att trycka ner. Förmodligen för att det ligger mycket smuts under (dags att ta fram dammsugaren) Dock känns det även som att tangenterna lossnar. Ska se om jag får tummen ur ru--an och kör tillbaka till affären och ber dom fixa och återställa...

Jag är inte speciellt tidig när det gäller vissa saker - som tex att man kan se sina favoritprogram på nätet när man vill. Igår var jag och Staffan nybörjare - åh så himla bra av oss *fniss*. På onsdagkvällar tränar ju jag och det är mitt i ett av dom program vi tycker om att se, nämligen "Det okända". Så när träningen var avslutad, duschen genomförd och müslin upphälld så satte vi oss tätt ihop (ganska liten skärm och vi har ingen koppling till TV´n - nästa steg?) och tittade på premiäravsnittet. *klapp-på-axeln*

Bild lånad av tv4.se


Kram Eva

4 kommentarer:

  1. ´haha ni är ju för söta

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du blir frisk snart så du piggar på dig.
    Tack för kommentaren med det är en viss Ulrika som tror jag skriver till mig själv...ASG.. men men ... du har helt rätt :)
    Ha en underbar helg.
    Kram Maya

    SvaraRadera
  3. hoppas du känner dig piggare idag(Fredag)Ha en underbar helg.Kramiz

    SvaraRadera
  4. hm....ännu en gång...tror jag att herrn i huset(Pontus;o))mainuplerade sin mor(jag;o))så han kunde stanna hemma igår från skolan.....Idag e det ju Fredag....då kan man ju inte vara sjuk....hrmpf

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...