25 januari 2010

Stryker på listan



Hurra! Nu kan jag, på min kökslista, stryka
1) Sätta upp belysning ovanför arbetsbänkarna (Tack snälla bror!!)
2) Rätta upp skåpsdörrarna

Nu är det bara 4 saker kvar på listan;
1) Rätta lådfronterna
2) Sista biten golvlist ska upp
3) Slutlackning av bänkskivan
4) Skynke ovan kyl och frys (mamma är på gång och det är fantastiskt att få hennes proffsiga hjälp! Tack mamma!)

Jag satte mig på kökssoffan i 10 minuter och bara njöt.

Ska nog gå och lägga mig snart. Läser "hypnotisören" och den är så himla bra. "Rälig", men mycket svår att lägga från sig.

Bild lånad på google.se

Inser att jag missar finalen i Robinson på lördag. Tråkigt när man följt alla avsnitt... Inte lönt att kolla i efterhand.. Ja, jag får väl kolla onsdag och torsdag i alla fall.

Tänk att det blev så mycket gjort en helt vanlig måndag!
Kram Eva

5 kommentarer:

  1. Så då blir allt klart i helgen kanske :)
    Jag missar också Robinson :(, kanske kan kolla på hemsidan på söndag, är ju i Tyskland och de är ju kul bara de. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Får väl starta matlåde företag så alla får testa lite recept :)
    Är kul med nya recept... de jag gör är inte så avancerade så de klarar vem som helst av :)
    Testa och du ska se att du blir överraskad :)
    Funderar på packa ner mig i Annas resväska...vill med till värmen :P:P
    Ha en skön dag!
    Kramas

    SvaraRadera
  3. Oj, vad duktig du är! Jag är rädd för att påbörja någon lista ens, risken är att den blir så lång att jag aldrig hinner påbörja att åtgärda sakerna! : )

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Ett finurligt tips!
    Spela in det!

    SvaraRadera
  5. Glömde skriva! Kram Misan

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...