12 januari 2010

Snö


Nu har jag kommit på ytterligare ett nyårslöfte: Jag skall promenera på luncherna, minst 3 av 5 per vecka! Det brukar jag ju göra så det är inget konstigt, men det var bra längesedan jag gjorde det...
Premiär var det idag! Kanske inte den mest fantastiska upplevelse jag har gjort med tanke på snövädret. Men med luvan uppdragen och vantar och bra skor - så gick jag mina 30 minuter och såg ut som en snögubbe när jag kom tillbaka. Lunchen smakade bra mycket bättre efter att jag fått lite luft under vingarna :O)

Nu har jag skickat iväg en ansökan om semester. Hehe - jo du läste rätt - semesteransökan. Dock handlar det bara om en dag på sportlovet. Man hinner ju inte börja lämna Maja till skolan innan lapparna duggar tätt från skolan. Nu ska sportlovsveckan planeras.

Nä, offerter skall skickas!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Var på möte idag o då pratade chefen om semesterperioderna, de har ju precis varit jul så man har inte hunnit tänka.
    Jag ska ju ha sem snart och sen 2v i juni, de har jag planerat i allafall :)
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...