20 januari 2010

Snart lunch


Fy vad det var tråkigt med handbollen igår. Ingen bra match.. Kanske nästa blir bättre?! Hoppas..

Idag ska jag luncha med mormor. Jag ska då ta med mig grattiskortet som Sussi gjorde så fint till oss, men som jag glömde hemma och inte kunde ge henne i lördags. Suck.. jag hade en sak att komma ihåg och den glömde jag, hehe. Men idag ska hon få det! Bättre sent än aldrig.

Någon lunchpromenad lär det inte bli idag med andra ord. Men jag tror mig ha kommit på en lösning på socker-dippen på eftermiddagen. Om jag går ett varv runt några kvarter och sedan dricker en choklad-Modifast, så tror jag att det går över! Jag ska prova det idag.

Dags att jobba! Kram Eva
ps. Ni som kan, måste man helt plötsligt nu först ladda upp sina filmer på Youtube för att kunna ladda upp dom i bloggen? Jag har en film jag vill delge er, men det fungerar ej...... HJÄLP!! ds

2 kommentarer:

  1. Handbollen!!!!!!
    Jag tyckte det gick bra, men så håller jag och ser Danmarks matcher
    jag tror att Sverige går till final
    det är fullt möjligt, trots att man förlorar en match, de mötte ett av Europas starkaste lag.!!!!
    Handbollsexperten
    Pappa

    SvaraRadera
  2. vi har blogg på olika ställen du o jag...vet inte hur det fungerar hos dig.
    Hur funkade det med sötsuget;o)?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...