27 januari 2010

Se det snöar

Åh, vad jag längtar till Wille inte är så blyg längre, så att du kan ta fina bilder av honom också Camilla!
Visst är hon duktig fotograf min kära C! Anlita henne kanske?



Nu börjar snön dala ner så vackert igen. Jo, jag tycker fortfarande att det är mysigt med snö. Fast jag tycker kanske inte det är lika vackert när jag ska köra hem.... hehe..Då sitter jag och svär i bilen - men det hör ju inte ni ändå! Wille kommer att vara överlycklig som får mer snö att åka pulka på. Maja är redan överlycklig för att hennes kompis Matilda och hennes pappa ska hämta henne på skolan idag. Äntligen får hon visa hur hennes skola ser ut :O). Att hon måste stanna en halvtimme längre på fritids än vanligt gjorde henne inget.

Uppdatering: Ja, altså redan nu tycker jag det har snöat lite för mycket... Ska det hålla på hela dagen?



Nu är det bestämt, vi "kickar igång" oss med Modifast och bara Modifast i 2 veckor. Jag vet inte när vi börjar, för jag ska beställa det idag, men det lär ni få reda på. Så nu kör vi ett "undersökningsprojekt". Fungerar det på oss eller fungerar det inte. Ska bli himla spännande!


Det är synd att inte solen kan vara framme samtidigt som det snöar..

Nu sparkar vi igång onsdagen!
Kram Eva
ps. Mamma! Jag klarade att sätta upp skynket igår :O), ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...