1 januari 2010

Så var det ett nytt och helt orört år framför oss. Ibland vill man se bakåt, men just nu känner jag inte alls för att summera 2009, så det kommer kanske längre fram. Nä, just nu vill jag bara njuta av vi har många härliga och roliga planer för det nya året. Bland annat ska ju köket bli helt klart :o) Men just idag tänker vi inte starta med alla projekt. Nä, nu har vi "fettat" till det med hamburgare och strax ska vi dricka en kopp kaffe och slänga oss i soffan!

Nyårsafton var mycket trevlig med goda vänner omkring oss. Saknade dock en familj, men vi får träffas snart ändå L&T!

Välkomstdrink & tilltugg
Vi drack bubbel och "grillad" serranoskinka.

Förrätt
Skagenröra i en halv avocado toppad med löjrom och en citronskiva.

Huvudrätt
Oxytterfilé med en gudomlig potatisgratäng innhållande både tomater, broccoli, ostsås, lök mm.

Dessert
Vit chokladmousse, blåbär och smulade Digestivekex i ett glas - MUMS!

12-slaget
Champagne



In i värmen igen efter att ha smällt raketer och åt en massa gott godis!
I säng vid 02.30-tiden och då var jag helt slut i knoppen...


Dags att byta om till myskläder igen och svepa filten runt benen.

GOTT NYTT ÅR!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Önskar dig detsamma :)
    Vi har njutit av att ha Chris döttrar hos oss i snart en vecka och det var jätte mysigt att fira nyår med dem :)
    Hoppas dit 2010 blir det bästa någonsin!
    Kram

    SvaraRadera
  2. God forsättning! vi hade nästan samma meny, de är för gott.
    Nu är de bara och se framåt på de nya året, ska anteckna ner vad som hände förra året.
    Ha en bra helg! KRam Anna

    SvaraRadera
  3. Det låter som en trevlig nyårsafton, god mat!

    Kram och god fortsättning!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...