20 januari 2010

Prins

en helt vanlig onsdag avslutades som en väldigt ovanlig onsdag måste jag säga. Halkade i snömodden till BodyPumpen ikväll. Var nästan på väg att komma försent iväg igen, för jag skulle bara göra en välling till Wille... Snubblar till lite när jag ska sätta in den i micron och handleden gör en liten twist och all välling åker rakt ut och in i micron.... Wille såg glad ut :O). Hans specialitet just nu är att skylla ifrån sig, även när det är så extremt tydligt att det är han som gjort något. Han råkade välta mjölkglaset vid en middag härom dagen "det var inte mitt fel" var hans första mening haha. Nä just det.

Okej, jag kom ifrån ämnet lite. Träning var det. Jag och Li och andra tjejer står och väntar utanför salen där vi ska in. Det är ett Kick-boxing pass som pågår och se där, en kunglighet skådar mitt skånska öga. Jorå, av manlig börd och det var inte Hans Majestät Konungen. Guess who? Så fräckt! Även livvakten fick sig ett träningspass hihi. PCP här på mitt träningsställe!

Halkade hem igen och inom affären och handlade laktosfri mjölk. Fått tips om att den smakar lite sötare än vanlig mjölk. Här skall testas i kaffet!

Nu har jag duschat och ska hugga in i ett tallrik SpecialK. Härligt skönt matt jag är i kroppen.



Sov Gott!
Kram Eva








5 kommentarer:

  1. Ang.LIDL....jo jag blev oxå stressad förr när jag handlade på LIDL...men.....ta en kundvagn.Efter att du betalt så lägger du varorna i vagnen o packar på deras hylla som de har vi deras fönster.En expedit berättade det för mig att det är det som är meningen.o))Kramen

    SvaraRadera
  2. Godmorgon, lite otur me de mesta igår :)
    Skönt och slappna av på kvällen sen. En tallriks Kellogs K är aldrig fel.
    Ha en bra ag! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. beror på vilken sorts mjölk du valde, Skånemejeriers är inte sötare än den vanliga... vill du att den ska va söt?
    Båda mina döttrar har varit laktosintoleranta så jag har lagat mat med de flesta sorter som finns..hehe.
    Halka nu inte runt i dag med... här har snöat IGEN! Bläää
    Spännande med celebra besök :))
    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  4. Hehe...visst e det kul med sådana dagar...när allting bara går fel...samtidigt kan jag skratta åt det för ...oj vad "fumlig" man kan vara..självklart hänger Wille med ju...kan mamma så kan väl han..hehe..puss darling

    SvaraRadera
  5. Typiskt, jag köpte Skånemejeriers laktosfria mjölk.....*fniss*

    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...