11 januari 2010

Nyårslöfte



Jag har kommit på ett nyårslöfte som jag bara måste hålla. "Använda tandtråd varje dag". Oj, tänker du säkert - gör du inte redan det...? Nope, där slarvar jag rejält. Så från och med nu så blir det av. Tandhygenisten "lurade" på mig diverse attiraljer (får hon provision tro?).

Nu är jag så ren i munnen att om jag smajlar så blåser vinden genom tänderna och jag blåser iväg hehe. Men att ligga där är INTE skönt. Fy fasiken säger jag bara. Jag hatar den där mannicken som låter så hemskt. Nästan så att jag ska ha öronproppar. Men då hör jag inte vad hon säger, för hon snackar hela tiden. Svara henne kan jag inte... Det måste vara skönt att prata så mycket med sina kunder utan att dom säger emot ;o).

Nu ska jag avsluta dagen genom att säga;

Ha en skön måndagskväll!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Det var ju bra nyårslöfte, de går bra ibörjan men sen glömmer man bort mer o mer vissa kvällar:)
    Men de är värt ett försök.
    Kram Anna

    PS:hoppas din jobbardag gick bra

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...