22 januari 2010

Läkartid

Lånad bild från google.se


Jepp, så var det fredag igen. Jag vet att alla säger det, men det är ju inte klokt så fort dagarna går... det är nästan så att man blir rädd - vad gör man på vardagarna egentligen? Är det dags att fylla kvällarna med minnesvärda händelser?

Gör ni något speciellt på vardagar eller låter ni "dagarna bara gå" som en enda transportsträcka till helgen? Man gör kanske det lite överlag nu i tråkiga januari. Nä, dags att piffa upp dagarna lite!!

Att piffa upp dagarna är inte det samma som att vara sjuk. Då piffar man ner (?) dagarna.. Jag har förskräckligt ont i halsen idag också, dock inte värre än igår -konstigt! Ska till läkaren i eftermiddag och ta diverse prover både i halsen och med blodprov. Så får vi se vad för äckelpäckel virus eller bakterier jag har som har bosatt sig i halsen.

Dock har jag en massa saker som skall hinnas med på jobbet, så här sitter jag och knaprar alvedon och ipren och "bälar" kaffe för att bedöva halsen.. Känns ju bra.. inte - men vad gör man inte för sina kunder och kollegor :O). Man vill ju gärna dela med sig *fniss*

Önskar er alla en himmelsk fredag!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Mina veckor flyter ihop, jag är ofta dagvill eftersom jobbet så totalt slukar min vakna tid. När helgen väl kommer så är jag helt slut och sen säger det vips så är det måndag igen!

    Låter hemskt när jag skriver det, men faktum är att jag ändå trots allt gillar mitt jobb :)

    Men, lite längre helger röstar jag på!!

    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...