17 januari 2010

Kväll

Jepp, redan söndagkväll. Synd att helgen går så himla fort, man hinner liksom inte med fast man inte har fullt upp (eller det har jag kanske haft?). Tiden rinner iväg.
Har i alla fall fått gjort ganska mycket idag. Småstädat, fått undan all tvätt och all stryktvätt, haft liten mysig tid i stan med barnen på build-a-bear och sedan lunch, storhandlat, tränat, ätit middag och nu har jag duschat och förberett allt för en helt ny underbar vecka!!
Herrejösses så mycket folk det var på träningen. Det är allas nyårslöften som skall infrias förmodligen. Inte nog med det, jag hade sett fel på tiden så jag kom försent... Det fanns knappt några vikter kvar till mig - bara tyngre än vanligt. Vilket säkert resulterar i att jag knappt kommer upp ur sängen i morgon...eh...
Ikväll ska vi se GSI igen. En himla bra serie måste jag säga.
Sov gott!
Kram Eva







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...