18 januari 2010

Ja se det snöar!

Jag tycker det är mysigt med snö. Därför blev jag glad i morse när jag drog upp persiennerna att det hade snöat i natt och fortfarande dalade ner lite snöflingor från himlen. Barnen blev också eld och lågor :O).
Körde lite tidigare i morse för att inte hamna i bilkö och komma försent, men det var ganska lugnt på vägarna faktiskt. Kanske även skåningarna har hunnit vänja sig vid vinterväglag nu kanske? Många höll dessutom avstånden (ja, det finns alltid rötägg som tror dom är superman.). Vi kom i tid till jobbet i morse också - fantastiskt!
Otroligt nog så kom jag upp ur sängen i morse. Känner dock att träningsvärken kommer smygande "as we speak".. det börjar göra ont. Bah!

Dags att ta tag i offerter!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Här har det också snöat, börjar dock avta nu..

    Tack för omtanken. Nej det är inte kul att vara sjuk samtidigt som man har en liten att ta hand om! Mannen kommer nog inte hem innan 18 ikväll, suck! Bara att bita ihop!

    kramar!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...