15 januari 2010

It´s friday :O)



Om några timmar så har jag klarat mig igenom min första heltidsvecka på ett halvår. Det har gått bra förutom att jag har jättedown-period vid 15.45-tiden där jag blir grymt sockersugen. Då hjälper det inte med en frukt eller lite nötter - jag är ju sockersugen..... Har fått huvudvärk också faktiskt.
Någon som kan ge mig ett tips på mellanmål som dämpar sockersuget? Hjälp........
Givetvis ska det inte innehålla socker.... Men det förstod du säkert.


Vi går ju mot ljusare tider och mellan varven kommer jag att skriva in solens upp och nedgång här. Hoppas ni också tycker det är intressant att se att dagarna blir ljusare och ljusare :O)?!



Sol upp: 08.27 - Sol ned: 16.08
Detta gäller för Malmötrakten

Önskar dig en skön fredagskväll! Själv ska jag efter middagen sätta på mig myskläderna, slå upp ett glas vin, slänga mig i soffan och ta upp benen på bordet, dra filten runt mig och hålla mina armar runt mina barn och så ska vi bara mysa!

Vad ska ni göra idag?
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Russin får man ju en energikick av, de smakar gott när man är godissugen.
    I kväll blir de Lets Dance.
    Ha en mysig kväll med familjen! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Om du droppar några droppar koncentrerad lime i lite vatten så neutraliserar det sura ditt sockerbegär, har testat själv och tycker faktiskt att de funkar!!

    kram Therese

    SvaraRadera
  3. Hej!
    PEPSI MAX!!!!
    Jaja, jag vet att man inte ska dricka för ofta men iblaaaand! Det hjälper, tycker jag! Eller viktväktarkarameller/lakrits!
    Kram Misan

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...