12 januari 2010

Hade jag mött henne..

Fy fan säger jag bara. Jag mår dåligt ända in i själen när jag läser om barn som far illa på grund av vuxna och allra helst när det är föräldrarna som gör något. Jag gråter blod och tar åt mig något extremt. Hade jag fått tag på denna människa......
Du vet väl att det är din plikt (tror jag) att anmäla om du tror att ett barn far illa?
Hur kan man bara göra så här? Hur kan man få ta hand om barn och hur kan man få lov att skaffa barn om man inte kan tygla sitt humör? Nä, det hade inte skadat om familjer blev granskade lite mellan varven så att barnen inte far illa.

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...